sábado, 19 de septiembre de 2009

Fw: conoces en granada algun esperantista?

Hola a todos,
yo estoy en Granada junto con otros compañeros que también tratan el
Esperanto; cierto es que surgen propósitos para tratar y aprender el
Esperanto en común pero con las materias universitarias y otros
quehaceres el tiempo queda tan limitado como escaso para hacer todo lo
que deseamos (deseo). Sin embargo, estoy dispuesto a contactar con
esta persona.
Disculpen aún que no escriba en Esperanto pero por la urgencia y la
comodidad me es más cómodo usar el castellano.
Un saludo.
---------------------------------------------------------------------------------
Saluton, José María
Mi intencas kontakti kun li kaj proponi al li nian helpon almenaŭ el
Malago, kaze ke li ricevos 0 respondon el tiu ĉi Listo.
Bedaŭrinde ni ofte skribas al ĉi tiu fantoma Listo sed neniam ni
ricevas ian respondon ĉar supozeble neniu legas ĝin.
Do, ni devas trovi novajn rimedojn por kontentigi al tiu(j) kiu(j)
interesiĝas pri Esperanto en Granado.
Julio
-----------------------------------------------------------------------------
Saluton al chiuj!!!

Mi ricevis jenan mesaghon de franca esperanto-lernanto loghanta en Granado. Mi jam informis al li pri la ekzisto de chi tiu forumo de la grupogranadinodeesperanto@googlegroups.com Mi esperas, ke li kontaktos kun vi, se eble kontaktu ankau vi kun li.

Amike,
Jose Maria Rodriguez
Andaluzia Esperanto-Unuigho

No hay comentarios:

 
lernu!