jueves, 30 de julio de 2009

PENSOJ - PENSAMIENTOS - THOUGHTS

PENSOJ
1. Ĉu vi iam scivolis kia la mondo estus se ne ekzistus hipotezaj demandoj?
2. Mi konas ĉiujn respondojn..2. Mi konas ĉiujn res neniu faras al mi.
3. Se vi ne povas resti en bona sano, almenaŭ trovu malsanon kiu plaĉas
al vi.
4. Kristnasko estas la epoko kiam vi aĉetas ĉijarajn donacojn per
venontjara mono.
5. Kiu estas la koloro de miaj haroj? Nu, tio dependas. Ĉu "kalva" estas
koloro?

PENSAMIENTOS
1. ¿Te has preguntado alguna vez como sería el mundo si no hubiera
preguntas hipotéticas?
2. Me sé todas las respuestas... a las preguntas que nadie me hace.
3. Si no puedes estar sano, por lo menos encuentra una enfermedad que te
guste.
4. La Navidad es la época cuando cmpramos los regalos de éste año con el
dinero del año siguiente.
5. ¿De qué color es mi pelo? Pues, eso depende. ¿Es 'calvo' un color?

THOUGHTS
1. Have you ever wondered what the world would be like if there were no
hypothetical questions?
2. I know all the answers...to the questions nobody asks me.
3. If you can't stay healthy, at least find an illness you like.
4. Christmas is the time when you buy this year's presents with next
year's money.
5. What is the color of my hair? Well, that depends. Is "bald" a color?

No hay comentarios:

 
lernu!