jueves, 9 de julio de 2009

MALDIKIG'O - PÉRDIDA DE PESO - WEIGHT LOSS

MALDIKIĜO
Jozefino: Mi ne emas telefoni al mia patrino. Ŝi nur diros al mi ke mi
devas maldikiĝi.
S-ino Pugego: Vi estas tute en ordo. Vi ne bezonas maldikiĝi.
Kiom longe vi ankoraŭ povas piediri sen bastono, vi ne bezonas maldikiĝi.
Tio estas kion mi diras al mia kuracisto kiam li ordonas ke mi maldikiĝu.
- Alano.

PÉRDIDA DE PESO
Josefina: No quiero llamar a Mamá. Nomás me va a decir que debo perder
peso.
Sra. Chundona: Estás bien. No necesitas perder peso. Mientras puedas
caminar sin bastán no necesitas perder peso. Eso es lo que le digo a mi doctor
cuando me dice que pierda peso.
Mar =)

WEIGHT LOSS
Josephine: I don't want to call my mother. She will just tell me that I
must lose weight.
Mrs Hugebum: You are fine. You do not need to lose weight. As long as you
can still walk without a cane, you don't need to lose weight. That's what I
tell my doctor when he tells me to lose weight.

No hay comentarios:

 
lernu!