sábado, 31 de enero de 2009

AL TORORO' MI IRIS (Brazila infana kanzono) - FUI AL TORORO

Click here: ipernity: AL TORORO' MI IRIS (Brazila infana kanzono) - by
Aloisio Sartorato_ (http://www.ipernity.com/doc/55897/3937815/)
Al Tororó mi iris (Eu fui ao Tororó)
Tradukis: Jorge Teles
Kantas: Flávio Fonseca kaj Cristina Pancieri

Al Tororo' mi iris sed la akvon mi ne trovis.
Mi trovis brunulinon, kiu ĉe la puto dormis.
Ni profitu tutan nokton. Ĉar ekiĝas la festeno
Se ni ne dormas nun, dormu ni dum frumateno

Nun vi, (Doriane), nun vi, (Doriane),
En la rondon venu, sola restu vi.
Sola mi ne restu, jen plej bona ŝanco,
Ĉar mi havas vin por amuza danco
Metu, metu la piedon. Ĉe la mia, tie ĉi
Kaj ni kantu, kaj ni dancu, kaj ni ĝiru ĝis ebri'
Preterpasis mi la pordon, hundo mortis min, ho Di' ,
Ne prizorgu, ne prizorgu, la doloron sentis mi.

No hay comentarios:

 
lernu!